Litet frågeformulär

Vilken svordom använder du mest? Fan och jävla kuk på delad förstaplats.
Äger du en iPod? ja en svart Nano.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Väldigt olika. Jobbar kvällar ibland och så är man uppe tidigt ibland.
Hur många resväskor äger du? Tre stycken; en stor ljusblå och en liten röd i skinn, En weekendväska på hjul i svart/grå.
Använder du flip-flops? Nej, jag har för brett mellan stortån och "pek"tån så jag tappar dem men jag tycker även att det är extremt oskönt och fult med dessa skor.
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop, ICA Maxi, ICA Supermarket och ICA Kvantum.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja. Är ju en liten hobbyfotograf.
Vilken var den senaste filmen du såg? "Vargen" på bio. "Nattrond" på dvd.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Helst en vän men har de barn så går det minst lika bra.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?Om jag vann en rejäl summa pengar skulle jag göra mig skuldfri genom att betala av alla studielån. Nummer två blir att investera i ett eget boende sen lägga pengar i familjens sommarstuga (vilket gör att även övriga familjen får del av denna vinst).
Har någon någonsin kallat dig lat? Jo av oförstående syster som inte har "hängt med" i mitt liv.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej aldrig.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Håkan Hellströms senaste skiva.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Robyn. Helt klart.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja men den berättar jag så klart inte om här. :) (för då är det ingen hemlighet längre.)
När var senast någon stötte på dig? Förra vintern.
Vad åt du till middag senast? Min egentillagade fisksoppa.
Använder du huvtröjor? Ja på jobbet när ac:n är på.
Kan du vissla? Ja.
Vem var den senaste som ringde dig?
Min bästa vän.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbanor.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja men då är det folk som inte känner mig.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 031.
Tittade du på tecknat när du var liten? Nej, gillade inte tecknat.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?Stort.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, oftast inte. Men när jag blir riktigt kär i en man så kan jag vara det ordentligt. Äger du några band t-shirts? Nej.
När flög du senast? För 4 år sedan. Till Zagreb i Kroatien.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fem, den sjätte står i sovrummet.
Läser du för skojs skull? Ja. Älskar att läsa! Fast ibland är det skolarbete och det är ju mindre skoj.
Pratar du några andra språk? Engelska, franska och norska.
Diskar du din egen disk? Nej, mannen diskar jag tvättar. :)
Har du gråtit offentligt? Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop? 1 stationär & 1 laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, jag vill alltid lära mig ALLT.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatueringar kanske. Är piercad i naveln och har hål i öronen men vill nog inte göra mer hål i min kropp.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Jag gillar när man delar på det eller så bjuder jag.
Kan du kasta macka? Ja.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Någon varm kofta, godis & sällskap.
Vem var din favoritlärare och varför? Engelska-läraren (hjälpläraren) på Burgårdens gymnasium. Elläraren på GTI. Helt klart grymma människor!
Har du dejtat någon av en annan religion? Ja.
Vad har du för väder? Mulet, blåst och lite regnigt.
Har du en blogg? Ja, den här.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Redovisning & Matte.
Gillar du att flyga? Ja, det är helt ok.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Han ska ha förståelse och visa respekt för mig och andra människor.
När sov du senast på golvet? I början av 20-årsåldern efter någon galen fest.
Vilken är din favorit drink? Hallonbacardi, lime och citronschweppers.
Gillar du din boende-situation? Helt ok, men önskar att det kunde bli en bostadsrätt.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst 8 timmar, men färre timmar funkar också.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, var tyst som en mus.
Vilken är din favoritfrukt? Avocado & melon.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nja, ibland.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja.
Tror du på liv på andra planeter? Kanske.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Ingetdera.
Vad var det senaste du åt? Kinapuffar.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Enklast med motsatta men samma går oftast bra också.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? En syster gav förslag och då valde hon sin kompis, vår granne som hade flyttat till USA. 
Gillar du senap?Ja, i mat men inte "rent".
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? “Eter regn kommer solsken.”
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, gärna.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Bridget Jones.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, aldrig.
Tycker du om att krama folk? Ja.
Skulle du säga att du är trendig? Nej, oftast inte.
Äger du en digitalkamera? Nej, men sambon har en.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Drew Barrymore & Johanna Sällström.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, enormt.
Tycker du att du är attraktiv? Ja, oftast.
Vad är du allergisk mot? Egoistiska & trångsynta människor. 
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Lennart.
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Vem som helst som orkar svara.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits