Min födelsedag

Ringer han mig inte idag så vet jag. Då är det helt slut. Vänskapen är över. Då kommer allt att kännas så bortkastat. Allt vi gått igenom tillsammans. Allt vi känt. Allt vi diskuterat. Allt strul fram och tillbaka. Då vet jag. Han har hittat en annan tjej.

Så nu var det sagt. Nu till min födelsedag. Jag fyller 30 år idag. Gulp! Tänker på allt som jag hade tänkt göra tills den här dagen. Nu känns det som om jag inte hunnit med någonting. Har inte ens "hunnit" plugga klart ännu. Hjälp! Jag får panik nu.
Jaja, hoppas jag har lugnat ner mig till ikväll bara. Då kommer det säkert kännas bättre när jag får träffa mina vänner och äta och dricka gott i deras sällskap.

Nu ska jag ner på stan, tänkte försöka få tag på ett par nya jeans till ikväll. Pöss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits