Mina böcker...

Önskar att sommaren hade varit lite annorlunda! Jag hade velat slappa mer, ligga på stranden och läsa i mina älskade böcker, promenera mera i det vackra varma vädret som aldrig kom. Eller det kom, men på fel tid. Och för kort tid. Jag jobbade hela tiden då det var fint väder. I sommar har jag legat vid havet totalt 3 timmar. Uppdelat på 2 dagar också. Kul! NOT.

 

Jag hade tänkt hinna med att läsa en massa böcker också. (se inlägget "Böcker, böcker, böcker") Nu har jag bara hunnit läsa ut  "Isprinsessan", läst halva "Gå vidare" och bara börjat på "Rödluvan". I nästa vecka ska jag göra 5 stycken omtentor så nu får jag bara läsa skolböcker på dagarna. Det ska bli så skönt när tentorna är över! Då ska jag minnsann frossa i mina böcker. Träna ska jag också göra, så att jag blir stark och frisk. Om två veckor så...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits