Äntligen!

Nu fungerar allting igen. Trots en gnagande oro över mina studier så känner jag mig ganska lugn idag... vi får se hur länge det håller i sig?!?!

Jag kom precis på att jag har glömt att köpa en födelsedagspresent till en person som jag ska på kalas till imorgon. Och nu måste jag göra skolarbete och kl.16 börjar jag arbeta. Jobbigt! Måste leja någon snäll själ (stavas det så?) som kan hjälpa mig. Hmmmm

Vi börjar komma i ordning lite grann nu efter flytten, men det är ändå mycket kvar att göra. Samtidigt som en oro inom mig har börjat gnaga: Jag har valt fel, jag har valt fel.... Känner mig lite ångerfull nu. Undrar om mitt liv kunde sett ut på ett anorlunda sätt om jag hade gjort ett annat val vid förra flytten 2003???????? Undrar om jag någonsin kommer få ett riktigt och ärligt svar på det???? Jag blir galen snart över denna ovisshet! Åren går... typ.

Måste skärpa mig nu och börja jobba med skolarbetet. Därmed basta!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits