Bredbandsbolaget = skit-bolaget eller bajs-bolaget kanske

Först idag fick jag igång min bredbandsuppkoppling. Nu upptäckte jag precis att min hemtelefon fortfarande inte fungerar och den är också vi Bredbandsbolaget....ÖÖÖööööhhhh, sucka väldigt högt, tungt....

Efter många och långa samtal till Bajs-bolaget så visade det sig idag att de hade kopplat in bredbandet till grannen under oss.

Jag vill ha ekonomisk kompensation för allt mitt lidande över att min skola går åt helvete pga detta. Jävla inkompetenta företag! Ett flertal gånger under mina samtal till dem så har de startat om och testat min inkoppling. Och ALLA gånger utom sista så har ALLA sagt att det SKA fungera, trots att jag inte ens hade fått rätt modem från början.

JÄvla skit, helt enkelt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits