Usch!

Idag fick jag mail från mitt ex. Jag blev skitglad! Sedan började jag gråta. Jobbigt! Allting känns så definitivt. Vi kan aldrig träffas mer. Jo, om det tar slut mellan han och hans tjej någon gång. Vilket lär dröja för de har precis köpt hus. N, jag saknar dig något enormt. Du är ju min vän. Varför är livet så hårt ibland? Jag vill ju bara att du ska ha det bra. Därför respekterar jag att vi inte kan ses mer. Men lik förbannat så är det jobbigt ändå. Vi är ju så lika. Vi har ju så kul ihop. Det har du ju sagt till mig också. Men varför kan hon inte acceptera att vi är vänner? Jag mår illa av detta. Mitt hjärta blöder. Mår dåligt av att jag ibland önskar att ni gör slut, bara så att vi kan umgås som vänner igen, för jag vill ju att du ska ha det bra och vara lycklig.

N - Jag saknar dig av hela mitt hjärta! Jättekram till dig! Jag älskar dig!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits