Färgen och lite annat

Nu har vi äntligen kommit överens om en färg till sommarstugan. En beigebrun ljus färg blir det med vita knutar och foder. Det kommer att bli så fint när det är klart! Nu ska vi bara komma överens om ett inköpsställe också. Jag har en kontakt och de andra har ingen, men ändå ska de tjata om olika saker hela tiden. Blir så trött på detta tjatande hela tiden. Det är helt okej att tjata om det är befogat, men eftersom de ändå inte kollar upp några andra inköpsställen och deras priser, så har de ju inget att jämföra med heller så då behöver de ju inte tjata på mig som är den enda som verkligen har kollat upp priser på färgen. Jag blir bara så trött. Jag jobbar ju vareviga dag också och de har ju till och med semester nu, och ändå är det jag som ska göra allt och ta reda på allting hela tiden.

 

Till mitt andra "problem". Igår fick jag varken sms eller telefonsamtal heller. :-(

 

Jag har inte bestämt ännu vilka omtentor jag ska göra i augusti. Jag skulle ha behövt att göra en tenta per dag för att komma ikapp men så blir det nog inte. Det kommer jag aldrig orka heller. Men jag vill så väldigt gärna bli klar med skolan om ett år. Jag vill ha ett heltidsjobb nu!!!

 

I eftermiddag blir det IKEA med S och K. Ska bli skönt att träffa några kompisar och tänka på annat.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits