Helgen

Tältprojektet i fredags var enormt kul, även om låtvalen kunde varit lite bättre.

 

I lördags var jag på 30-årsfest. Där träffade jag på en gammal kompis som har bott med sin kille i London i 6 år, men nu flyttat tillbaka till Sverige igen. Det var skönt att höra att de inte råkade ut för terrorattacken förra veckan. I 6 års tid hade hon nämligen tagit tunnelbanan, varje morgon (!), vid en av stationerna som blev utsatta för bomberna.

 

Igår var det 20-årskalas för min systerdotter på Tjörn. Badade gjorde vi och grillade god mat. Jag han även med en tur bort till våran sommarstuga för att kika på den nyinförskaffade båten.

 

Efter att ha arbetat hela denna underbara dag så ska jag nu kika lite i mina nyinförskaffade tidningar. Kanske hinner man med ett och annat korsord också innan John blund kommer?!?!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits