Lite ditt och datt....

Ja, så var den här dagen över också. Jobbade från 8.30 till 19 pga att den j-la kylen i butiken gick sönder. När arbetsdagen var slut åkte jag ut till båten en sväng, åt god thai-mat, löste lite korsord och försökte ta det lugnt. Vilket var otroligt svårt då jag känner mig så stressad nu. Jag har känt mig sådan hela veckan och jag vet inte varför jag är så stressad. På något sätt känns det som om hela livet springer förbi och skrattar åt mig. Hjälp! jag hinner inte med allt som jag vill göra.

 

Igår var jag och E ute vid havet och gottade oss en stund. Sedan åt vi thai-mat och löste korsord. Det var roligt att träffa henne igen då det var några veckor sedan sist. Det är så avslappnat jämt när vi ses. Köpte föresten fler böcker igår;

  • "Sorgmantel" av Unni Lindell
  • "De nakna kvinnornas ö" av Inger Frimansson
  • "Minnets labyrint" av Elizabeth George

Hur ska jag hinna läsa dessa nu då?!?! Jag har ju knappt börjat på någon av de åtta som jag köpte häromsistens.

 

I fredags shoppade jag loss lite, fick bland annat tag på billiga bh-ar i min storlek(!) så jag var tvungen att köpa 4 stycken likadana. Köpte några trosor, lite kläder på H&M och lite reaprylar på Body shop.

 

Imorgon tänkte jag gå upp tidigt för att ta mig ut till havet och sedan väntar jobbet kl.16 igen...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits