Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Idag åkte jag hem från sommarstugan efter två fullproppade "todo-"dagar. I fredags shoppade jag sönder mig i Stenungsund. Sedan bar det av hem till H&M-kartongen för provning. Tre fjärdedelar av innehållet ska jag visserligen returnera, men det var ändå roligt så länge det varade... Idag (eller igår blir det nu) var det provmålning av ny husfärg, beige och ljusgrå. Det lutar åt den beigea nyansen, sedan får vi se om det blir vita eller gröna knutar?! Syrran och sönerna kom ut till landet idag, full rulle blev det då. Sedan var det promenader och grillning på schemat, och efter det var det ytterligare målning. Fint blev det i alla fall!

Imorgon ska jag jobba... Godnatt. 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits