Kalas och annat tjafs...

Kalaset var okej med god mat och sån't, men blir så trött på att alla alltid tar allting jag säger så j***a personligt hela tiden. Plus att alla "hugger" på allting hela tiden. Det går ju inte att diskutera någonting utan att folk fräser åt en.

Har precis också insett hur mycket jag stör mig på folk som är ineffektiva. Varför ska allting ta en sån j***a tid hela tiden? Har man en massa "måste"-grejer som man absolut måste göra nu så är det väl bara att göra det och i så fall får man ställa in andra saker som man gör för nöjes skull, t.ex. fester eller liknande. Blir så trött på människor som aldrig får "tummen ur" utan bara säger "jag hinner inte yadda yadda". Jag stör mig också på människor som tycker att ALLT är så jobbigt hela tiden. Tänk positivt för f*n!

Ska sommarstugan bli målad i år, vilket den är i väldigt stort behov av, så är det bara "do it" som gäller!!!

Har haft datorstrul också, vilket förmodligen inte förbättrade mitt humör precis. Hoppas på en bättre dag imorgon!!! Godnatt!

//Lindsay


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits