Linda Skugges privatlivsduell...

Vem är du mest avundsjuk på nu och varför?


Människor med ett bra och hyfsat välbetalt jobb, som de trivs med dessutom. Detta på grund av att jag är student med skyhöga studielån och det känns som om jag aldrig kommer bli av med dem. Till Göran Persson: - När kommer jag få en löneförhöjning med 4-5000kr/mån???

Kvinnor som har man och barn.


Säg tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat. Önska ingen chokladglass liksom.

  1. Att drömprinsen ska dyka upp och vilja ha mig
  2. Högre lön
  3. Storvinsten (fast jag spelar ju aldrig så det är nog rätt kört där)


Vad gjorde dina päron för största misstag?

De är pedanter. Vilket medför att jag tycker att det är otroligt jobbigt att bo med andra människor som inte är lika ordningssamma som dem.

Säg en dålig sida hos din svärmor/svärfar.


Svärfar är alkolist och svärmor projicerar sina fel och brister på mig.

Vad skäms du mest över dig själv?

 

Att jag varit otrogen mot en före detta pojkvän.

Vad är du mest mallig över dig själv?

Att jag har orkat studera i över 2/3-delar av mitt liv

och att jag lyckats ta mig ur min depression. 

Vilken är ditt livs största sorg?

Att jag aldrig har kunnat träffa min morfar och mina farföräldrar, eftersom de dog innan jag föddes.

Beskriv varför du är en stor bluff.

Att jag kör med en hel del vita lögner ibland. Men mest för att undvika stress.

 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits