Telefoner och lite ditt och datt

Jag och syrrans svåger träffades en sväng förut och satt på Götaplatsen och käka glass. Tack GB för att ni har återinfört "Tiptop".

 I eftermiddags var jag och tröstshoppade lite på Lindex och Wettergrens, jag köpte 4 pocketböcker, så att jag har något att läsa i helgen då vi ska till sommarstugan. Precis som om inte jag redan har hela bokhyllan full med böcker... de flesta olästa faktiskt för jag äääälsssskaaaar böcker. Men, men så kan det gå...

Hur gick det med min todo-lista idag då? Inte så bra tror jag. När jag kom hem vid 9-tiden så började telefonen ringa och sedan dess har jag pratat och pratat tills nu. Det var bra då jag är enormt sällskapssjuk idag, men då blir det desto mer att göra imorgon. Suck! Jag lär mig aldrig...

Nu är det dags för o'boy och en god bok! Natti, natti.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits