Varför måste man stressa så?

Nu har jag inte ens hunnit hälften av alla smågrejer som jag skulle fixa idag, suck. Känner bara för att skita i allt och stänga av alla telefoner och sätta mig i ett hörn med en bra bok istället.

 

Todo idag:

  • Köpa frimärken
  • Posta breven
  • Köpa stark tejp
  • Lämna H&M-paketet på posten
  • Fixa systemdokumentationen
  • Köpa böcker
  • Kopiera en bok
  • Fortsätta med webbshopparna (så att de kan bli klara någon gång!)
  • Boka tvättid (när jag nu ska hinna tvätta?!)
  • Planera midsommar
  • Betala räkningar
  • Räkna ut och jämföra löner
  • Städa klart i köket
  • Städa övriga lägenheten (ordentligt)
  • Och helst städa min garderob också (skriande behov!!)
  • Färga ögonbrynen
  • Plocka ögonbrynen
  • Vaxa bikinilinjen
  • Raka benen
  • Laga mat
  • Äta
  • Sova (undrar om jag hinner det?)

Dagen kommer bli väldigt lång tror jag!!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits