Usch

Idag är det ingen bra dag.

Den började visserligen ganska hyfsat. Jag var hos B i morse och pratade, kändes toppen faktiskt. Höstfint väder var det också. När jag kom hem började jag städa lägenheten eftersom de nya hyresgästerna ska komma och titta idag. Visserligen behövde jag städa ändå så det var inte enbart därför. Men nu är det gjort. Bråkade med M. Ibland bara hatar jag honom.

Jag har haft en del drömmar om Han i flera nätter. Undrar hur man ska tolka dem egentligen? Jag börjar faktiskt bli lite less på honom. Jag förstår mig inte på honom. Han beter sig lite underligt och respektlöst ibland.

Dagens kläder:
Röda mysbyxor med vita ränder på sidorna från Amelia.
En gammal t-shirt.
Orangagula string från H&M.

Nu: Äta
Lejonet & Björnen-glass. Försöka koncentrera mig på skolan.

Sedan: Duscha och tvätta håret. Lägga in tvätten. Packa flyttkartonger.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits