Varför? Varför?

Varför kan jag inte få något skolarbete gjort? Varför är det så himla svårt att koncentrera sig jämt? Hjälp, det skapar sådan ångest hela tiden. Jämna plågor. Jag bara måste få lite skrivet på exjobbet nu. Den sista versionen skulle vara skickad till handledaren i torsdags. *Gulp* Jag vill inget annat än att vi ska bli klara med det, men allting går så trögt. Varje gång jag sätter mig vid datorn för att skriva lite på arbetet så blir det helt tomt i skallen. Hittar på alla möjliga undanflykter att läsa allt annat mindre viktigt på internet, som andras bloggar, aftonbladet, expressen och liknande. Tiden bara rullar iväg. Jag måste få något skrivet nu. NUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!

I helgen var vi på middag på lördagen hos M:s mamma + sambo, vi sov över och hela dagen idag har vi hjälpt dem med att sätta upp hyllor, lampor och liknande i deras nya hus. Resultat = inget skolarbete gjort idag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits