Dagens tur

Idag blev det lite, lite skolarbete gjort. Jippi! Tror tyvärr ändå inte att vi hinner klart arbetet i tid. Det går så otroligt segt nu. Jag känner ingen motivation över huvud taget längre. När skolan är slut så är det ju inte några garantier att man får ett jobb heller men man har studieskulder upp över öronen. Jag funderar på att ringa den däringa snubben på Gotland och fråga om han ställer upp med ett lån, förhoppningsvis tar han ut lägre ränta än vad CSN gör? Hallå, det rör sig bara om en sisådär 3-400 000 kr. Snälla!!!

På eftermiddagen var det fika med några kompisar på café och diskusion om diverse 30-årsfester. Nu på kvällen har jag chattat på msn och glott lite på tv. Jag skulle spela in några tv-program också, men när jag skulle kolla på dem så upptäckte jag att jag hade spelat in från helt fel kanal. Suck!

Jag vill att en viss person ska ringa snart så att jag kan få skälla ut honom! NU!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits