En helt jävla vanlig onsdag

Idag har jag varit hos B igen. Fick pratat lite grann om vissa bråk och drömmar och liknande. Han tyckte att jag det verkade som om jag står upp bättre för mig själv och att jag skrattar mer och kan vara ironisk, vilket är bra. Han tyckte att jag hade förändrats. Friskhetstecken. Tjohooo!!

Svängde förbi frisören och bokade en tid för färg och klipp. Äntligen! det behövs verkligen.

Igår kändes det som om allt gick emot mig. Inget gick min väg helt enkelt. Datorn kuka ur. En spårvagn plus två stycken taxibilar höll på att köra på mig. Grann-fan kom och ringde på och ville kolla på lägenheten i nästa vecka. Till på köpet var hon riktigt oartig och otrevlig också. Jävla kärring! Hon ska vara tacksam och glad över att vi flyttar så att hon "får" den här lägenheten. Sedan bråkade jag med M igen. Helt onödigt och löjligt. Han kom hem kl. 5 i morse. Hallå! kan man inte ringa och säga det?!?!?! Ursäkta jag blir lite sen, eller nå't liknande. Jävla idiot!

Jag träffade Han igår. Ganska ok, men förstår mig inte på fanskapet. Han sa att han inte var på hockymatchen förra måndagen utan befann sig på Hammarby-IFKGöteborgsmatchen i Stockholm istället. Bullshit, jag såg ju dig! Jävla idiot! Vilken anledning har du att ljuga för mig om det???

Idag blir det en föreläsning och sedan ska jag försöka släpa mig iväg på en Bodypump på
SATS. Lite tv blir det också ikväll hade jag tänkt, Roomservice, OC och Paradise Hotel. Kvalitetstv...hehe.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits