En helt vanlig onsdag

F*n, igår vaknade jag med frossa och ont i halsen. Masade mig iväg till Apoteket för att köpa värktabletter. Knaprade Alvedon och Ibumetin resten av dagen. Idag känns det faktiskt bättre, men tyvärr inte helt bra än. Jag vill gå och träna imorgon så då måste det vara bra igen.

Tidigare idag var jag hos B, det var ok. Två veckor sedan sist. Vi pratade lite löst om "allt". Kändes ok. Efteråt ringde jag till doktorn för att beställa tid och såklart hade de utbildningsdag idag så man kunde inte beställa någon tid utan fick återkomma imorgon istället. Puckat, jag måste ha ett nytt recept nu. Panik!
Resten av dagen har bara lunkat på. Inte fått gjort något särskilt utan bara surfat runt lite och hoppats på att en viss person skulle ringa. Men icke. Här är det tyst som i graven.

Nu är det lax och ris med citronsåsdax!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits