Idag

Tidigare: Har inte fått gjort allt pluggande som jag hade tänkt idag. Det går så trögt. Känner mig helt seg. Är det någon slags hösttrötthet som slagit till. Vem vet?!?!? Jag har i alla fall gjort klart det mesta på F:s hemsida och funderar allvarligt på att skita i att göra uppladdningsformuläret och i så fall är det bara "design by" kvar och dokumentationen. Puh det ska bli skönt när denna skoltid är klar. Fast ändå inte. Var kommer man hamna, kommer man få något vettigt jobb så att man kan börja betala av sina skyhöga studieskulder till underbara CSN (;-)). Kommer det finnas några arbeten i detta land, i denna stad, att söka. Göran Persson när ska du svara på mina frågor??? :-D


Nu: Funderar på att hoppa in i duschen. MÅSTE tvätta håret idag!

Sedan: Kila ut och se om man kan få tag på dagens Metro. Och kanske köpa något gott?!?! När jag kommer hem igen ska det göras köttfärssås och pasta till. MUMS.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits