Vad är det med alla karlar idag?

Plötsligt var man hur "hot" som helst. Den ena vill äta middag och "gosa", den andre kallar mig för älskling och vill erbjuda mig samboskap (fick reda på att han menade allvar då jag skämta om det), den tredje kallar mig för söt och sexig, och den fjärde vill också bo med mig. Vad är detta? Vad är det som sker? Hormoner? Eller står det: "Jag är desperat" intatuerat i pannan på mig? 

Jag vill klargöra tre saker för dem som inte förstår:
1. Jag är absolut inte desperat efter en pojkvän/älskare/sambo/äktenskap. Trots att jag är kvinna, barnlös, 30 år och singel. (Fastän en del människor verkar tycka att jag borde vara det) 
2. Jag vill bo själv för tillfället. Men pga att jag studerar nu så har jag ingen möjlighet till det, bostadssituationen i Göteborg är inte den bästa nu. 
3. Jag vill själv bestämma när jag vill vara sambo/flickvän igen.

Man kan tycka att jag borde vara glad och tacksam för dessa och liknande erbjudanden men saken är den att en del manliga personer inte ens förstår när man pratar klarspråk. Jag är ledsen att göra er besvikna men när jag säger "Jag vill inte!" betyder det "Jag vill inte!" eller när jag säger "Jag är inte intresserad!" betyder detta "Jag är inte intresserad!".

Från det ena till det andra... Imorgon ska jag hämta ut mitt H&M-paket från Posten. Ska bli spännande och se om kläderna passar.... Kram och godnatt


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits