Dagens

Idag var jag ute vid havet och satt och degade i solen en stund. Det var skönt! Behöver lite sol på näsan efter den alltför korta sommaren som varit. Sedan köpte jag thaimat och åkte hem till mina föräldrar och hälsade på en stund. Hämtade posten. Jag väntar på ett paket från LaRedoute och ett från H&M, men inget av dem hade kommit ännu. :-(  Det ska bli så spännande när paketen kommer. Hoppas att kläderna kommer passa!

Efter det så gick jag hela vägen hem, gick förbi affären en sväng och hälsade på, men det var bara E som jobbade så det var inget kul. Mötte syrran B med barnen på vägen hem. Svängde sedan förbi Wettergrens och shoppade massa billiga kollegieblock för det kommande skolarbetet + en ny allmanacka (hur stavas det egentligen?). Kalendern såg lite barnslig ut på omslaget så jag får se om jag kan "klä om" den med något annat kul...

T ringde precis, kul att prata en stund, synd bara att vi inte hinner ses så ofta nu för tiden och att vi lever så olika liv nu. Hon jobbar mycket (i en annan stad också) och jag pluggar. Det märks stor skillnad nu på våra "liv", det är mycket mer skillnad nu än när jag jobbade och hon pluggade. Känns lite trist faktiskt.

Jag försöker att inte tänka så mycket på det tråkiga med F. Det går ganska bra, men ibland brister det, särskilt när jag är ensam mycket.

Nu ringde C också, väldigt vad man var populär idag då. Kul! Vi och E ska gå på bio på torsdag. Förmodligen ska vi gå och se "Zozo".

Nu tänkte jag äta och glo på tv lite...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits