Idag

Blir det mest plugg och ännu mera plugg. Jag har nu fått mail från läraren att det är ok att göra tentan nu på fredag. Jag bara måste klara av den den här gången!!!

Tidigare var jag hos B och pratade. Ville inte gå dit idag. Vill inte gå dit mer över huvud taget. Men det gick bra i alla fall idag och jag ska försöka härda ut tills det tar slut.

Igår kom jag äntligen iväg till Sats och simmade. Det blev 2000 meter bröstsim. *Stolt* Jag ska försöka hinna med ett sådant pass i veckan framöver. 

Sedan var det hem och laga mat och se på tv. Jag såg "Desperate housewives" och "Paradise Hotel". Pratade en stund med syster K också. Hon kanske ska sova här på torsdag.

Nä, nu åter till pluggandet... 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits