Onsdag

Ja, vad har man hunnit med idag då...hmmm. Först var jag hos B och pratade lite. Han försökte provocera mig lite, förmodligen eftersom det inte är så långt kvar nu, vilket jag genomskådade fort och var tyst som en mussla. Jag vill inte berätta allt, vill inte, vill inte. Och jag som idag hade planerat lite vad jag ville prata om, jag kom av mig helt juh. Suck!

Sedan var det möte på biblioteket angående ex-jobbet. Vi kom fram till en del saker som då kändes givande, men nu känns det bara snurrigt och jag blir bara mer och mer övertygad om att jag vill skriva om något annat. För jag vill ju skriva om något intressant och revolutionerande istället.

Gick sedan förbi en kompis C som är sjuk och lämnade lite böcker som hon ville låna.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu? Laga mat och läsa dagens Metro kanske.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits