Tisdag igen

Det blev inget Åhléns igår så det får bli idag istället. Jag tänkte köpa "Rosenrot" eftersom jag har hört att det piggar upp. Någon som vet något om det?

Lämna in en film ska jag göra med. Och sedan ska jag försöka få med mitt namn på ett förstahandskontrakt på en lägenhet. Jag hoppas att det går vägen den här gången, då jag är fruktansvärt trött på att bo svart i en andrahandslägenhet, dessutom bor det väldigt elaka grannar här som ringer till värden och berättar att förstahandsägaren inte bor här. De har förmodligen ett eget intresse av denna lägenhet då de så intensivt arbetar för att få ut oss. Men fatta att ni har en lägenhet!!! Jävla kärringar! Hoppas att jag aldrig blir så'n!!!

Mina H&M-kläder passade finfint, men ändå är jag lite osäer på en del färgval... hmmm.

Ikväll ska jag och E och C gå och se "Dark water" på bio. Och innan dess ska jag försöka hinna med att simma en stund.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits