Den elektriska flugsmällaren?!?!?!

I lördags var jag på 30-års fest hos C.Vi hade skitkul både på festen och den efterföljande utgången. Trägår'n var ok på kvällen. Det var visserligen mest 18-åringar där men vi dansade hela natten ändå. Dagen efter upptäckte jag att jag hade sträckt ena vaden, men det är en annan story. Jag och några andra kompisar hade samlat ihop till en present, ett presentkort på ett spa. C blev nog jätteglad för den. Men det som grusade hennes kväll var att några andra kompisar, ett par, gav henne en flugsmällare i present. Okej att de tyckte att den skulle vara rolig och att priset på presenten inte spelar så stor roll men man ger väl inte en flugsmällare i 30-års present??? Va, jag trodde att det var ett skämt när det gick upp för mig att det var presenten från dem. Stackars C, hon kände sig inte vatten värd i deras ögon! Och jag förstår henne till fullo.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits