Simple Minds

Torsdagens spelning vid Götaplatsen var super. Mycket folk, ingen trängsel och det var magiskt. Dessutom träffade jag en hel del vänner vilket var underbart. Efter konserten gick vi en sväng till Klara där var det helt okej. Det enda som grusade min kväll var en enormt äcklig cider som jag blev serverad där. Den smakade som urin (jag har visserligen aldrig smakat urin men en god vän gav drycken detta omdöme) eller som en riktigt gammal hemsk bakfylla, ni vet, man vaknar riktigt, riktigt bakis och inser att man också glömt att använda tandborsten kvällen innan. Den dagen då man lovar sig själv att jag ska aldrig, aldrig mer dricka alkohol.... osv. Måste du ändå beställa denna dryck så be att få hela glaset fyllt med krossad lime, då blir den nästan god.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits