Hysterisk shopping

Idag var vi inne i stan, C och jag, och shoppade de sista julklapparna. En lunch med trevlig pratstund fick vi också. Entrecôte med klyftpotatis. Ljuvligt!

På vägen hem stötte jag på en gammal pojkvän. Det var skönt att se att jag ÄNTLIGEN kommit över honom helt! Fast en trevlig pratstund fick vi allt ändå. Han ligger mig, trots allt, ändå varmt om hjärtat fortfarande och kommer så göra resten av livet.

Jag måste ha varit väldigt snäll mot mina ex-pojkvänner för när jag kom hem till lägenheten så låg där ett litet sött julkort från ytterligare ett ex. Hehe. Brukar folk skicka julkort till sina gamla "ragg"? Jag menar är det bara jag som inte gör så???

Sen drog ett fyllo tag i mig på hemvägen och kysste mig på kinden... så nu måste jag tvätta den med klorin... God jul alla söta internetare! :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits