Dagens

T och M var här och fikade idag. Kul! för det var första riktiga spontana besöket sedan flytten.

Sedan var jag en sväng i stan och lämnade tillbaka nyckeln till syrran. Blev lite ledsen på M också då jag var tvungen att slösa bort ca 2,5 h på att åka buss dit och hem. Känner mig lite nere idag. Vet inte vad det är med mig men jag är nog lite less på hela min livssituation just nu. Vill förändra en del saker men det går lite trögt när man inte har så mycket pengar att röra sig med (studentekonomi :/ ).

Just nu vill jag bara läsa i min deckare
"I denna stilla natt" av Mari Jungstedt men måste laga mat och plugga istället. Men ikväll blir det i alla fall lite Big Brother och så är det sista kvällen med godis (innan sommaren)!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits