En helt vanlig jävla torsdag

Den här dagen kommer jag försöka vända till något positivt. Just nu känns allt pissdåligt. Det är i och för sig fint att det snöar ute men eftersom jag måste in till stan lite senare så känns det mindre kul. Vet inte varför jag känner mig sådan idag, gårdagen var ju nästan super, men man har ju alltid sina upp- och nedgångar. Känner mig ganska stressad när det gäller skolan men det är bara att försöka beta av en sak efter den andra så kommer det att lösa sig det med. Nu är jag visserligen i en svacka då jag inte kan komma mig för att göra någonting men det kanske blir bättre imorgon *hoppas*.

Tidigare: Läst GP. Läst Amelia. Tvättat de nya gardinerna.

Nu: Har ont i nacken. Ska laga mat och försöka ta tag i skolarbetet.

Senare: Fika med L. Köpa klockbatteri och lämna bok på bibblan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits