Varför?

Varför var du tvungen att höra av dig igen efter vårat "samtal" för ca ett år sedan? Det hade ju äntligen börjat lossna för mig då, skolan började rulla på osv. Jag fick styrka/energi av att vara arg på dig då, vilken jag sedan lyckades använda på ett positivt sätt. 
Nu känns saker och ting bara ledsamt, skolan går trögt igen osv. Varför hör du av dig? Njuter du av att plåga mig? Är du helt känslo- kall/lös? Nu har du ringt mig onsdag, fredag och måndag. Vad vill du? När jag frågar så beter du dig bara som om du inte bryr dig. Varför frågar du så mycket om mig, när du ändå inte vill lära känna mig? Varför berättar du så mycket om dig själv för mig (utan att jag ber om det?) när du sedan efter ett tag ljuger om saker som du redan berättat om? Förstår du inte att jag fattar det?
Jag förstår mig inte på dig! Lik förbaskat så har jag så svårt att koncentrera mig på andra saker nu, som skolan och liknande. Du äter av min energi. Sluta genast! Jag vill vara fri! Snälla hjärna låt mina tankar försvinna nu...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits