Dagens todo-lista

  1. Åka till skolan och gå på lektion
  2. Se dagens andra lektion på nätet
  3. Köpa de nya skolböckerna
  4. Diska
  5. Ta en promenad
  6. Handla på ICA
  7. Tvätta
  8. Göra html-uppgifter
  9. Se Homestyling på kanal 5
  10. Ordna med almanackan
  11. Köpa presenter till "tjejerna"
  12. Köpa studentpresent till J
  13. Blogga
  14. Läsa GP
  15. Söka efter födelseannons i GP
Update: När jag var på väg till skolan så var bussen så sen att jag missade den anslutande bussen vilket medförde att jag var tvungen och ta nästa returbuss hem igen. Det var inte någon idé att ta nästa buss till skolan för när jag i så fall hade varit framme så skulle lektionen redan vara slut för dagen. Västtrafik suger idag!

Update 06-06-09: Äntligen är lite fler punkter avklarade! :-)

Update 06-06-11: Lite till fixat! *Mumma*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits