Helgen

I helgen hände det mycket kul här. På fredagen var det J:s student. Hon var så vacker! Efter skolgården hjälpte jag M med maten inför mottagningen och på kvällen var det jättetrevligt.

Lördagen var ganska lugn till att börja med men på kvällen åkte vi in till stan. M, med mamma och syster skulle springa tunnelloppet och jag och E tittade på. Lite senare mötte vi upp C & N och H från Kalmar och kilade vidare till Lindholmen och lyssnade på Håkan Hellströms konsert där. Efteråt träffade jag även T & M och vi tog oss in till Avenyn. Där mötte lite fler folk upp oss. De flesta gick till Valand men jag och M tänkte åka hem men istället fick vi för oss att besöka Smaka och där spelades alldeles förträfflig musik så vi stannade där tills de stängde. DJ:n skulle förresten passa alldeles utmärkt som  H:s (från Kalmar) pojkvän, tyckte jag. 

Söndagen spenderades mestadels hemma och senare på kvällen jobbade jag i butiken. När jag slutade tog vi oss en premiärtur i Götatunneln på hemvägen. Den var lång och djup.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits