Idag och imorgon

Idag har jag mest tagit det lugnt. Var en sväng på Torget och köpte dricka till morgondagens tjejmiddag. Sedan gick jag hem och lagade mat, tonfisksås och färsk pasta. Pratade med E flera timmar i telefon. F*n, någon har varit och pillat på våran bil och försökt stjäla den. Tjiii, för dem att de inte lyckades öppna dörren. Nu på kvällen kilade jag till Macken och hämtade ett paket från Ellos. Åtta nya handdukar (4 vinröda & 4 svarta) och två par Sloggi-trosor (hudfärgade) kommer jag behålla. =)

Imorgon blir det några timmars jobb och tjejmiddag på kvällen. Jag hoppas att det blir roligt!


Nu ska jag titta på fotbollsmatchen och läsa nya Damernas Värld.
 Eventuellt blir det
Flying Daggers efteråt. Tjing!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits