Onsdag

En helt vanlig jävla onsdag. Eller jag gillar ju onsdagar egentligen. Har alltid gjort det. Lill-lördag liksom.

Var på biblioteket idag och lånade lite böcker:

"Dublin 4" av Maeve Binchy
"Flicka genom sekel" av Elsi Rydsjö
"Dödsmantrat" av Eliot Pattison
"Övervintring" av Kate Moses
"Ett tal till min syster" av Linda Skugge

Sedan "råkade" jag glida förbi Åhléns och där var det bokrea och då slank det ned några böcker till...

"Linda - som i Lindamordet" av Leif GW Persson (79:-)
"Damernas detektivbyrå" av Alexander McCall Smith (59:-, pocket, ej rea)
"Säg nej med gott samvete" av Patti Breitman & Connie Hatch (39:-, pocket)
"Kvinna i grönt" av Arnaldur Indridason (69:-)

Ja, när ska jag få tid att läsa alla dessa böcker då? Jag måste ha fått solsting.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits