Vad ska man göra?

Till dagen hör en mängd skolarbete och jobbande men det är så mycket att jag nu knappt vet var jag ska börja. För någon timme sedan bestämde jag mig för att skriva ut nya kompendier för skolarbetet men då har skrivaren slutat fungera eller färgen behöver fyllas på, vilket jag inte har pengar till nu. Jag bestämmer mig för att koppla in min gamla skrivare för att se om den fungerar istället men då kan jag inte hitta nätadaptern (strömkabeln) till den. Suck.
Bestämmer mig då för att läsa en stund i min bok, "Trollbunden", för att lugna mina stressade nerver.

Borde göra en todo-lista där jag spaltar upp delmål för alla mina projekt. Då kanske den stressade magen lugnar ner sig en smula? Om det inte vore för att CSN eldar mig i röven så mycket så hade jag nog kunnat fokusera bättre på det jag arbetar med nu.

Igår fick jag till slut installerat Visual Studio 2005 efter en rad motgångar och krångel. Nu kommer det bli lättare att öva på programmeringen alla fall. Alltid något.

Idag borde jag nåla upp mina nya gardiner innan djuren äter upp dem! Men det är så urbota tråkigt. Dagens ilands-problem.

Imorgon ska jag åka med mina föräldrar och titta på deras nya lägenhet. Kul ska det bli. :-P


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits