En riktigt härlig torsdag!

Har hunnit med rätt så mycket idag. Först gjorde jag en dugga (datatenta), men den gick åt skogen för jag hade övat för lite, så jag struntade i att skicka in den. Istället satte jag mig på balkongen och njöt av solen en stund. Så skönt ute idag!
Planterade Penséerna, som vi köpte i helgen, i stora krukor. Jag var orolig att några hade dött eftersom det tog några dagar innan planteringen, men efter vattningen så sträckte de på sig igen. Blev så fint. Kan visa en bild om några veckor när de växt till sig lite.
Dammsög och röjde i lägenheten på eftermiddagen och hann äntligen rensa lite i min överfulla byrå. Mycket skräp slängdes. Det är så skönt när det är gjort. Hittade även mina lämp-papper som varit försvunna en tid. Skönt att det var tid kvar på dem också.
På kvällen tog jag och Cathy en promenad i skogen, vilken skön och varm kväll det var. Insåg hur mycket jag verkligen har längtat efter varmare tider.
Lyckades även fixa en hel del annat pappersarbete som jag legat efter med.

Jag har lidit av jobbiga tankar och känslor denna vecka men idag förstod jag varför. Mensen. Brukar inte lida av pms men denna månad har varit bedrövlig. Promenaden gjorde dock susen!

Nu blir det lite film här, "27 dresses".

image209

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits