Engla-mordet

Allra sötaste Engla. Varför? Jag kan inte sluta tänka på dig. Ända sedan jag hörde på tv igår kväll om att de hittat dig så har tårarna rullat nedför mina kinder. Jag slutade aldrig att hoppas att de skulle hitta dig vid liv. Kanske inlåst någonstans, kanske med hemska upplevelser i bagaget, men ändå vid liv. Jag lider verkligen med din familj och dina vänner. Vila i frid. ♥

image218
Allra sötaste Engla.                                          Anders Eklund (s k svinet).

Svinet som tog ditt liv önskar jag till världens helvete.
Det är ofattbart det han gjort både Engla och Pernilla och allt annat sjukt som han orsakat. Det är nästan så jag hoppas att han gjort sig skyldig till fler ouppklarade brott så att man slipper oroa sig för att fler odjur, som han, går lösa här i Sverige. Just nu kan jag inte låta bli att önska att svinet får sitta inlåst för alltid. Alltså aldrig bli utsläppt. Aldrig permissioner. Varken övervakade eller oövervakade (usch hemska tanke). Jag önskar att vi hade ett rättsamhälle som i USA, där man verkligen kan bli inlåst för alltid. Det finna inte en uns av tro hos mig att en dåre som han kan släppas ut igen och sen aldrig upprepa något av det han tidigare gjort. Jag önskar honom därför ett riktigt plågsamt liv och en ofattbart lång utdragen plågsam död.

Bilder: http://www.metro.se/se/article/tt/2008/04/13/ttflash/index.xml

Update:
Måndagen 14 april kl. 21:00 tänder vi ett ljus i vårt fönster för Engla och hennes familj. Sprid detta vidare så att så många fönster som möjligt får lysa för Engla ikväll som ett manifest mot att vi inte tolererar våld mot barn, unga och medmänniskor överlag i vårt samhälle!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits