Kämpigt

Vissa dagar får man kämpa mycket mer än andra. Idag blev jag trött på syrrans veliga sätt och oklara beslut, vilket ledde till tjafs med sambon. Vi båda blev stressade och då rök vi ihop, skönt nog så var han ovanligt förstående och när han kilade till jobbet så var vi på samma nivå igen. Jag hatar verkligen onödigt bråk särskilt när det blir bråk mellan oss på grund av att andra människor runt omkring är klantiga. Önskar att man kunde slippa all denna stress och alla "viljor" som ska vara med och bestämma. Förhoppningsvis har vi löst det mesta nu, eller alla fall de stora problemen.

Nu ska jag ta tag i mina räkningar och deklarationen. Sen blir det att laga middag och fortsätta med skolarbetet. Hoppas ni har en skön dag! Kram ♥

Kommentarer:
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack så mycket! Hann du se bilderna från idag?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits