Lördag

Gårdagen bjöd på många motgångar, en ren helvetesdag helt enkelt. Vissa dagar önskar man att man inte vaknat alls utan istället vaknat och inse att det är dagen efter.
Kände mig väldigt trött i kroppen och seg igår när jag vaknade. Inte så konstigt med tanke på att jag sovit lite i veckan och haft mycket stress och jobb. Min sambo gjorde något som jag blev väldigt besviken och ledsen för. Skällde ut honom och var riktigt arg i flera timmar efteråt. Han orsakade mycket stress för mig igår och det gjorde mig en aning labil.
I alla fall så åkte vi för att hämta upp mina nya jeans som affären lagt upp för mig. När vi kommer dit så var de först ej klara och sen upptäckte jag att de klippt hål i tyget på det ena paret. Riktigt oproffsigt. Jag har kämpat jättelänge för att hitta snygga jeans som passar min kroppstyp, och nu så blir de förstörda. Inte så kul när man har sparat och äntligen kunnat köpa jeansen som kostar 1200 kr. Blev otroligt besviken och ledsen. Fick ett litet utbrott över att allt skulle jävlas med mig igår, delvis eftersom jag hade tänkt inviga jeansen på gårdagens after work. Istället fick vi stressa iväg till närmaste butik och inhandla "panikkläder". Köpte bland annat en kofta som jag upptäckte var trasig idag. Tröttsamt.
På grund av allt strul så blev jag försenad till utgången med 2 h. Jättesmidigt. Blä. :-(
Det var inte min dag igår helt enkelt.

After worken blev dock över förväntan. Har inte skrattat så mycket på länge. Skönt.

Idag har vi ätit en megafrukost på stan och sen promenerat och softat i Slottskogen. Underbar ledig dag!

Nu har jag suttit en timme och läst mina favoritbloggar, druckit cola zero och mumsat chips. Strax ska jag lägga mig och läsa lite innan älsklingen kommer hem. Sen blir det mys i soffan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits