Shopping

Puuh. Full rulle idag här med. Fixat med parkett-problemet, så nu har jag fixat så vi kan åka till stugan i helgen och lägga nytt fint golv där. Leveransen kommer någon gång nu på fredag så eventuellt åker vi upp redan imorgon kväll efter kalaset.

Shoppade en del kläder idag när jag rände på ärenden. Byxor och två toppar från MQ, en klänning från Sisters samt lite rengöringskrämer mm från Åhléns. (Bilder kommer ev senare.) Hann hämta ut de nya jeansen också och eftersom det var sånt strul sist så fick jag dem upplagda på studs. Äntligen lite service! :-)

Sushi-lunch... mmm... sen har jag pluggat och grejat här hemma. Ikväll blir det en riktigt lugn kväll eftersom sambon jobbar och igentligen skulle jag gått på en middag ikväll men pga att veckan varit så ansträngande så blir det jag och Morden i Midsomer ikväll. :P

Nu ska jag iväg och hämta ett paket som kommit till mig och så ska jag köpa med mig lite choklad och glass hem.

Trevlig Valborg! ♥

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits