Tre

Hittade en lista hos annawii som jag blev sugen att svara på.

Tre namn du går under:

1. Lindsay
2. Firren
3. Bson

Tre saker som skrämmer dig:

1. Våldsamma psykopater
2. Korkade egoister
3. Naturkatastrofer

Tre saker du har på dig just nu:

1. Morgonrock
2. Handduk om håret
3. - (nyduschad!)

Tre av dina favoritlåtar just nu
:
1. Timbaland- The way I are
2. Depeche Mode-  Personal  Jesus
3. The Cure- Friday I'm in love

Tre sanningar om dig:
1. Jag har ett extremt bra "kom-i-håg" över saker jag upplevt. Alltså hela händelser; vad som sades, vad folk hade på sig osv.
2. Jag känner mig inte som 32, utan mer som 23.
3. Jag är pedant.

Tre av dina intressen:
1. Läsa
2. Umgås med vänner
3. Resa

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Körkort
2. Ett heltidsjobb (där jag trivs OCH ok lön)
3. Barn

Tre människor du utmanar:
Jag utmanar alla som läser här!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits