Väder och drömmar

Förväntansfullt drog jag upp persiennerna i morse och möttes av gråväder. Blä! I måndags var det hällregn hela dagen och igår sken solen så fint. Det är så typiskt för igår jobbade jag hela dagen/kvällen (= ingen sol på mig) och i måndags var jag och idag är jag ledig eller ja jag är hemma och pluggar. Om det hade varit soligt här idag så hade jag tänkt sitta och läsa på balkongen med en filt virad runt kroppen. Mitt ansikte behöver lite fräknar för att få liv. Utan solsemester på 5 år och utan en svensk sommar förra året så är jag mer än likblek i ansiktet. Levande död liksom. Ge mig sol nu!

Apropå något helt annat så drömde jag en rolig dröm i natt. Matte (från Bygglov) och jag kysstes helt passionerat. Det var en vacker dröm. Inget snusk. Inget klet. Bara vackert. Stämningen i drömmen var så fin och behaglig. Alldeles varm om hjärtat var jag när jag vaknade.

Kanske drömmen kom efter att ha sett denna bild? =)

image204 
Bild lånad av
AB.


Kommentarer:
Postat av: Anna

Mmmm, vilken läckerbit! =)

2008-04-02 @ 14:39:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits