Blä

Måndagar brukar vara min favoritdag men idag har inte varit en sån dag. Vaknade alldeles försent i morse, drömde en jobbig dröm om konstiga toaletter, mens och massa dagisbarn. Efter frukost råkade jag somna i soffan och sov i 2 timmar till. Inte bra. Har mycket att göra idag för i helgen har jag haft huvudvärk och inte fått gjort särskilt mycket skolarbete på grund av det. Nästa söndag har vi första inlämningen och jag har inte ens öppnat böckerna än. Stress. Jag hatar stress. Verkligen.

Vissa dagar vill man inte vakna alls. Allt börjar gå fel och sen bara det rullar på. Idag är en sådan dag.

Till något helt annat. Något som jag kan störa mig på är människor som totalt ignorerar en. T ex om man skriver ett vänligt meddelande via mail, facebook, msn eller liknande, så får man aldrig något svar. Och då menar jag aldrig. Jag tycker inte att man behöver svara jättelånga haranger eller be om ursäkt, särskilt inte om man har ont om tid, men ett litet "Hej" eller ett kort svar på ens frågor kan man väl ändå ta sig tid med någon dag. Annars tycker jag att man kan ta bort sina e-postadresser eller sin sida på internet. Hatar egoistiska människor som bara har för uppnosiga trynen och som är för fiiiiiina för att svara. Ignorans går fetbort!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits