Huvet på sne'

Spänningshuvudvärk är inget att leka med. Verkligen inte. Hela förra helgen och idag har jag haft huvudvärk. Värktabletter hjälper inte. Sova hjälper inte heller. Idag kom illamåendet också. För ca två timmar sedan var jag på väg ut för att ta en liten promenad i det härliga soliga vårvädret. Men icke. Blev illamående och såg stjärnor så då var det bara att hoppa bums i säng och dra täcket över huvudet. Nu några timmar senare så är solen bakom moln och jag utan fräknar på näsan. =(

Ikväll ska vi ut med jobbet. Något gratis-jippo som jag helst hade sluppit. Men chefen tjatar ju hål i huvudet på mig igår så det är väl bäst att jag pallrar mig dit en stund. Hade dock helst stannat hemma ikväll för att börja röja i min inlämningsuppgift som skolan ska ha in på söndag. Men den får jag väl göra på lördag. Eller inte.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits