Rasande

Den här dagen började inte på bästa sätt direkt. Fick ett  sms från chefen med klagomål över vad jag hade missat att göra på gårdagens arbetspass. När jag sen skriver ett långt (ca 8 sms) svar där jag 1. Ber om ursäkt för det hon klagar på. 2. Förklarar varför jag inte gjort det hon ville. 3. Kritiserar sms:et (alltså formen på framförandet av kritiken). , så kommer ett svarssms med ett anklagande att jag inte "... kan ta negativ kritik".  Ehhhh??? Ursäkta, men var det inte precis det jag gjorde!!!

Om man får kritik så måste man ju ha rätt att svara på den och förklara varför man ev gjorde som man gjorde. Eller är jag helt ute och cyklar?
Bara det att man får kritik via sms är ju hur löjligt som helst, tycker jag. 

Hoppas att eran fredag började bättre än min! Kram ♥


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits