Liten lista igen :)

Hittad hos en av mina favoritbloggare, Annawii.

10 favoriter
Dialekt: stockholmska.
Mat: Thai.
Låt: Hard candy.
Tecknad figur: Elvis i Metro.
Sport: Fotboll.
Komiker: Robert Gustafsson.
Veckodag: Onsdag.
Glassmak: Melon.
Soloartist: Shakira.

9 för tillfället

Humör: Ok.
Tanke: Jag borde sova nu....
Kläder: Morgonrock och mysbyxor.
Bakgrund: Tv'n.
Känsla: Lite huvudvärk.
Tid: 00:45.
Bästa sak: Att jag har semester på måndag.
Irritationsobjekt: Omtentor i augusti.

8 första
Bästa vän: Terese var min första bästa vän.
Husdjur: Fiskar -Guppisar.
Kyss: En mörkhårig söt väldigt kort idiot som hette Kristian.
Piercing: I naveln.
Förälskelse: Det måste ha varit Olof, Jakob & Niklas.
CD skiva: Robyn.
Bil: Golf GTI
Ord: Mamma.

7 senaste
Telefonsamtal: Jag pratade med C ikväll.
Mat: Middag, kyckling och spenatpasta.
Dryck: Citronvatten.
Biltur: Hem från jobbet ikväll.
Tv-program: "Morden i midsommer".
Spelad låt: "Empty room" av Sanna Neilsen.
Köpta klädesplagg: Två kavajer från H&M.

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja, tyvärr.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Nej.
Varit med i tidningen: Ja, i en fransk morgontidning.

5 nej tack;
Skolämne: Marknadsföring.
Mat: Inälvor.
Musik: Dansband.
Dryck: Öl.
Djur: Ormar.

4 saker
Du gjorde igår kväll: Softade i soffan, läste en bok, åt lite godis och ringde Katta.
Du kan höra just nu : Tv'n, stekandet av plättar, datorsus och knattrandet på tangentbordet.
Du inte kan leva utan: Syre, böcker, vänner & kärlek.
Du gör när du har tråkigt: Ringer en vän, läser, promenerar & broderar.

3 personer
Du kan berätta allt för: T, K & S.
Du tycker om: T, M & N.
Du inte gillar: Finns en del jag inte gillar men knappast att jag skriver dem här ;).

2 val
Coca Cola eller Fanta: Coca Cola.
Hund eller katt: Hund.

1 önskan
Att bli klar med skolan i år.

Gör den du med!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits