Shoppingdag med min bästa vän

Hittills en rätt skön vecka. I måndags hade jag och två gamla vänner en liten återträff, blev rätt lyckat. Visserligen var det en hel del barnsnack, eftersom de två nyss fått barn, men trevligt ändå. Jag tycker bara att det är jobbigt när de tjatar om varför man inte skaffat barn än. Precis som om de vet ALLT som hänt i ens liv. Jag tycker fortfarande att barn är en gåva och inget man bara skaffar.

Igår var det jobb igen för min del. Vi hade jättemycket att göra, delvis på grund av EM-matchen. TV har vi i affären annars hade det varit lite surt att jobba. Väldigt roligt att Sverige vann matchen mot Grekland!

Shoppade en del idag med Sofia. Två linnen, en kofta, leggins och en hushållsrullshållare i stål. Har letat efter en sån hållare i evigheter ;-), nä men ända sedan jag såg en på IKEA, men när jag väl skulle köpa en så hade de slutat tillverka dem.Hittade en på Village idag. Happy! :) Asienköket fick ett besök på lunchen också.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits