Vecka 26

Vi har haft en rätt skön Midsommarafton i stugan och sen blev det lite sämre på Midsommardagen då jag började bråka med min storasyster. Inte så bra just nu när mitt humör är lite labilt. Har försökt fundera ut vad det kan bero på men inte lyckats än. Känner mig liksom nere och less på allt. Vet att man kan känna sig såhär emellanåt, en dag eller två i sträck, men nu har jag känt så här i veckor i sträck, vilket känns extremt tungt. Eftersom jag inte vet vad det beror på så blir jag lite frustrerad ibland. Kämpar hela tiden för att aktivera mig och inte "ha tid" att grubbla för att minimera de jobbiga känslorna, men har väl lyckats sådär, hittills. Extra jobbigt när inget hjälper. Vet att jag har det bra men hormoner (eller vad det är?) som "spökar" är inte bra. Hoppas det vänder snart bara!

Nu kommer veckans todo-lista:
  • Maila mina lärare. Viktigt!
  • Tvätta och packa inför Stockholmsresan.
  • Skriva ut Sthlms-guiden. √
  • Göra en bra planering i min kalender.
  • Maila vänner i Sthlm. √
  • Betala räkningar. Viktigt! √
  • Åka till IKEA. √
  • Köpa fler blomlådor och blommor till balkongen. √
  • Planera in två luncher med vänner i veckan som kommer (v. 27).
  • Planera bättre mat tills jag kommer hem. Viktigt!
Övrigt: Åka till Stockholm. Träffa Sofia och gå på NK-rean. Fika med Clara. Jobba på tisdag kväll. Grillkväll hos "systrarna".

Nu: Sängen och spännande boken "Sjöjungfrun". Sov gott!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits