Dagens

Började denna tisdag med att städa hela lägenheten. Jag har dammat, dammsugit, skakat mattor, bäddat och tvättat. Vattna blommorna och så har jag lagat en lunch med pasta och köttfärssås. I helgen provade jag även en av GB:s nya glassar, Lakritspuck, den var supergod (se inlägget nedan). Idag provade jag nästa variant, Ananassplitten, också den lika god.

På eftermiddagen har jag plugget en del juridik och matte. Var en sväng på Ica och handlade grönsaker och nya GT-boken.

Idag har jag träningsverk efter helgens spa-vistelse så nu kommar strax Carina hit och då ska vi gå en promenad för att mjuka upp benen igen. 

image166

Kul bild, med passande tema just nu, som jag hittat någonstans på Internet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits